5. oktober 2013

Fishing Zealand blogger

Den skarpe læser har sikkert opdaget, at linklisten er blevet fornyet med bla. Fishing Zealand. Jeg havde for nogle uger siden en god snak med Gordon P. Henriksen, og indvilligede i at blive blogger på Fishing Zealands hjemmeside.
Jeg mener det er vittigt, at vi værner om vores fisk, både nu og i fremtiden. Det seneste år, synes jeg udviklingen for bæredygtigt fiskeri, har taget fart i medier, klubber og foreninger. Vi står stadig med mange brikker, som skal falde på plads i fremtiden, og det vil jeg selvfølgelig gerne yde min indsats til.
http://fishingzealand.dk/debat/sjaellands-undervandsornitologer/

Der er allerede meget spændende materiale på siden, og nogle rigtig gode indlæg og debatter fra de øvrige bloggere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar